hai semua

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
hey , .dont forget to follow my blog okayy? Do Stalk, Do Follow. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ blogger anak kelahiran Terengganu. hai, saya ummi aisyah yasmin merangkap admin blogger ni, kalau ade ayat yg menyinggung anda, harap dimaafkann yee??

Friday 4 October 2013

Aku yang dulu bukan la yang sekarang.

hey heyy ! look here ! nok tahu dok besor kekgi along nok jadi mendee? along nok jadi sorang tokang yang berjaya, hahaha, bodoh. dok lah. nok jadi seorang penulis novel. nok tulis ceritaa pasal kehidupan manusia atas muke bumi nim, sama ada hok baik mahupun yang jahat. tapi adok kena ngena ahh ngan hok mati dohh. okay okay. aku nim memang suka reka citer pun, kadang2 bile exam wk karangan lebih dari 500 patah perkataan. no wonder, alhamdulilllah. kurniaan Nya :) sekarang ni aku Pmr, 4 kertas je lagi. bahasa melayu, pai, geografi ngan b.inggeris dah lepas dahh. karangan bm pmr aku wk lebih laa jugok 900 patah perkataan. hope gilee dapat mencapai impian nok jadi penulis !! doakan along yaa :* muahhhhh. bhaii

No comments:

Post a Comment