hai semua

My photo
kuala terengganu, terengganu, Malaysia
hey , .dont forget to follow my blog okayy? Do Stalk, Do Follow. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ blogger anak kelahiran Terengganu. hai, saya ummi aisyah yasmin merangkap admin blogger ni, kalau ade ayat yg menyinggung anda, harap dimaafkann yee??

Wednesday 5 June 2013

Alergik? What can i do..

aku fikir balik, nape yang aku makan ah? Oh jap, aku alergik seafood. ye ahh, aku dok ingat lansung. camne boleh lupe ni? haha, what can i do.. benda yang jadi dh pun. doktor cakap aku boleh mati kalau dok jumpe dia awal2! hah, mengarut! aku cume sesak nafas jee, boleh dia cakap alergik tu bengkak dalam saluran pernafasan aku. Actually, aku bimbang :( kalau aku mati, aku dokleyy doh nk hidup ngan orang yg aku sayang. Family aku, kawan-kawan :( tapi aku kan kuat. aku boleh je lwan kann? hahah betul tu betul betul. sorry doktor, aku terpakse tipu mu yang sakit aku kurang doh, you know what? aku dok suke duk dalam wad :) aku nakal? dari kecik lagi aku tahu aku budok nakal :3 what can i do, it's my life, my natural life. hee, bye :*

No comments:

Post a Comment